Relacje dzieci z Zielonej Szkoły

Zapraszam

2 czerwca 2017

Hurra ! Już jedziemy !

Zaczęliśmy podróż do Mrzeżyna. W autokarze było bardzo śmiesznie i wesoło. Podróż była super, jechaliśmy niecałe dziesięć godzin.

Weronika Wszołek, klasa 3c

3 czerwca 2017

W Mrzeżynie

Dziś byliśmy na plaży. Oglądaliśmy różne okazy natury i zbieraliśmy muszelki. Były tam piękne widoki i świeże powietrze.

Było bardzo ładnie. Są tam: zabezpieczone mrowiska , wydmy i tablice z  ptakami, które są pod ścisłą ochroną.

Marta Stenka, klasa 3a

4 czerwca 2017

Fajny dzień

Po pysznym śniadaniu poszliśmy na basen. W wodzie, z chłopcami graliśmy w ,,wodną” siatkówkę, pływaliśmy.  Po południu poszliśmy do kościoła.  Potem poszliśmy na lody, które fundowały nasze Panie. Ale fajny dzień!

Martyna Łukowska klasa 3B

5 czerwca 2017

Wyprawa do Kołobrzegu

Dziś byliśmy w Kołobrzegu. W podróży mijaliśmy jezioro Resko. Gdy byliśmy na miejscu zwiedzaliśmy katedrę. Potem byliśmy w Muzeum Oręża Polskiego. Oglądaliśmy  tam pojazdy wojskowe: czołgi, samoloty wojskowe, armaty i auta wojskowe. Odwiedziliśmy także  Pirata. Wymyślał nam różne zabawy: przeciąganie liny, kręciliśmy kołem pirackim, chodziliśmy z zawiązanymi oczami i wbijaliśmy gwoździe. Na obiad pani kupiła nam pizzę.  Kiedy wróciliśmy na kolację, były ślimaki z ciasta francuskiego i inne smakołyki.

Julia Marchewka, klasa 3 B

6 czerwca 2017

Dzień jak co dzień

Wstaliśmy o godz. 7:00

Na śniadanie jedliśmy płatki, chleb, dżem, sery, szynki, kiełbaski, pomidorki, ogórki, rzodkiewki,  jajka  i inne smakołyki.

Po śniadaniu poszliśmy na plażę.

Graliśmy w piłkę nożną i ręczną.

Poszliśmy na obiad, a na obiad jedliśmy zupę ogórkową i ziemniaki z mięsem i kapustą. Na deser był arbuz.

Po obiedzie mieliśmy imprezę balonową.

Po imprezie balonowej mieliśmy ciszę poobiednią.

Jak cisza poobiednia się skończyła to poszliśmy do sklepiku.

Jak wróciliśmy ze sklepiku to poszliśmy na kolację.

Na kolacje jedliśmy racuchy, chleb, dżem, wędliny i inne smakołyki.

Po kolacji poszliśmy na podwórko. Graliśmy w piłkę, tenisa stołowego, bawiliśmy się na placu zabaw.

Tak zakończył się 5 dzień .

Patryk Grondziok, klasa 3 C

7 czerwca 2017

Burzowy dzień

Dzisiaj jest burzowy dzień. Rano po śniadaniu byliśmy na drugim  basenie. Graliśmy w piłkę wodną, pływaliśmy na makaronach i pływaliśmy pod nogami.

Było świetnie!

Potem robiliśmy zadania, a na dworze padał deszcz. Panie zorganizowały konkurs plastyczny na najciekawszy statek.

Gdy przestało padać poszliśmy na plażę.

Bawiliśmy się w piasku.

Zuzanna Cyrek klasa 3 B

8 czerwca 2017

Ciepły, słoneczny dzień

Dzisiejszy dzień jest inny, bo dostajemy dobre oceny.

Będziemy jeszcze na lodach: gałkowych, świderkowych.

Ja wybrałem loda świderkowego, czekoladowego.

Ja lubię takie dni, gdzie świeci słońce dlatego, że słońce daje mi energię do zabawy w różnych miejscach.

Szymon Gutkowski klasa 3A

9 czerwca 2017

Piaskowe wojny

Dzisiaj byliśmy na plaży budować: fortece, mury, okopy. Później była wojna, wygraliśmy. Zakopywaliśmy się w piasku, robiliśmy tamy i własne morza i będziemy na ognisku piec kiełbaski. Ten dzień był fajny bo: śpiewaliśmy różne piosenki, bawiliśmy się.

Szymon Gutkowski klasa 3A

10 czerwca 2017

Strefa kibica

Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy na basen. Po basenie były lekcje. Po lekcjach poszliśmy na plażę. Po plaży poszliśmy do Kościoła. Po Kościele oglądaliśmy pierwszą połowę meczu Polska kontra Rumunia (może wygramy?)

Kamil Piskorczyk klasa 3 a

Noc kibica

Dziś byliśmy na basenie .Tam pływaliśmy i nurkowaliśmy. Zawsze kiedy idziemy na basen to jest brzydka pogoda. Po południu byliśmy na plaży spacerować i bawić się. Wieczorem poszliśmy na miasto i do Kościoła. Po Kościele mieliśmy noc kibica !!!

Emilia Wrasidlo klasa 3c

Dziś jest przecudowna pogoda. Na pewno pójdziemy na plażę. I poszliśmy. Wymyśliliśmy, że będą dwie grupy. Każda grupa musiała wykopać dziurę a, przeciwna grupa musi  zakopać dziurę przeciwnika. Niestety przegraliśmy rywalizację, ale i tak przez chwilę wygrywaliśmy. Po kolacji było ognisko i zanim piekliśmy kiełbaski  śpiewaliśmy ’’Siała baba mak’’.

Po ognisku zrobiliśmy strefę kibica w naszym pokoju. Przyszli do nas chłopcy z 3a i dziewczyny z naszej klasy. Oglądaliśmy tylko 1 połowę, ale i tak do przerwy prowadziliśmy 1:0 po golu Lewandowskiego. Bardzo szczęśliwi poszliśmy spać. To był bardzo fajny dzień.

Jakub Sylwa klasa 3 b

11 czerwca 2017

Musztra

Dzisiaj byliśmy na wycieczce w Międzyzdrojach. Mieliśmy spotkanie z żołnierzem. Byliśmy też w Trzęsaczu. Tam zobaczyliśmy starą ścianę kościoła i poznaliśmy legendę o syrence.

Nadia Draus klasa 3 a

12 czerwca 2017

Basen i spotkanie z Neptunem

Gdy wstaliśmy, mieliśmy lekcje. Po lekcjach poszliśmy na basen. Fajnie się bawiliśmy . Potem mieliśmy obiad. Po obiedzie były zabawy z panią na plaży zbieraliśmy szyszki, z których zrobimy przeszkody . Mieliśmy po nich chodzić. Zawiązano nam oczy i rozpoczęła się nowa zabawa. Mieliśmy chodzić po linie z zawiązanymi oczami. Potem był tor przeszkód. Każdy musiał się czołgać między kijkami. Zaczął padać deszcz i musieliśmy pójść do świetlicy. Tam buły kalambury. Po zabawach zostaliśmy mianowani przez Neptuna ,,Wilkami Morskimi”. Przeszliśmy bardzo trudną próbę wytrzymałości. To był bardzo miły dzień.

Milena Zorzycka klasa 3b

12 czerwca 2017

Ostatni basen

Ostatni raz byliśmy na basenie. Trochę lubiłam basen, a trochę nie. Pani przebrała się za Neptuna. Zostaliśmy pasowani na Wilka Morskiego.

Magdalena Lis klasa 3A

13 czerwca 2017

Impreza urodzinowa

Byliśmy na dyskotece. Dyskotece urodzinowej.

Tańczyłam z Tytusem. Jedliśmy tort.

P.S. Tort był smaczny.

Magdalena Lis klasa 3A

Dyskoteka

Dzisiaj była pierwsza dyskoteka. Wcześniej jednak były lekcje. Potem poszliśmy do sklepu kupić wodę i pamiątki. Wreszcie zaczęła się dyskoteka. Tańczyliśmy, a pani  robiła  zdjęcia. Kiedy odłożyła telefon, wszystkie panie zaczęły tańczyć. Po dyskotece wszyscy się umyli i poszli spać.

Julia Marchewka 3b

14 czerwca 2017

Zabawa na boisku

Rano, po śniadaniu poszliśmy na boisko . na boisku mieliśmy różne zabawy: rzucanie do celu, chodzenie z książkami na głowie, prace plastyczne-rysowanie potwora. Najbardziej podobała mi się zabawa w deptanie balonów. Potem poszliśmy na obiad. Byliśmy też na spacerze w porcie. Z portu wracaliśmy przez plażę. Podobał mi się ten dzień.

Milena Koch klasa 3 B

15 czerwca 2017

Jedzie pociąg z daleka

Dzisiaj rano spotkała nas niezwykła niespodzianka. Była to przejażdżka ciuchcią. Jeździliśmy po Mrzeżynie. Słuchaliśmy historii o Mrzeżynie. Byliśmy w porcie, obok stadniny koni, jechaliśmy po moście. Podczas przejażdżki machaliśmy do turystów, a oni też nam machali.

Po miłej przejażdżce poszliśmy na plażę. Kopaliśmy dziury do wody, zakopywaliśmy Bartka. Bawiłyśmy się świetnie.

Po obiedzie spotkała nas kolejna niespodzianka. Nagle nasze panie zaprosiły nas na podwórko. Tam wręczyły nagrody i dyplomy: za konkurs czystości, za dzielność na Zielonej Szkole i za Neptunalia. Ja dostałam w prezencie srebrne kolczyki z niebieskim oczkiem, a Natalka Szołtysik z błękitnym oczkiem.

Najśmieszniejsze były imiona, które wymyślił nam Neptun. Mnie nazwał Dafnia, a moją koleżankę Ognica Pstra. Uważam, że te imiona są bardzo śmieszne.

-Wcale nie wyglądam jak ogień!

Przed kolacją poszliśmy do kościoła. Po kolacji poszliśmy pożegnać się z Mrzeżynem. Podczas spaceru spotkała nas trzecia niespodzianka. Panie fundowały nam lody. Obie wybrałyśmy cytrynowe. Fajnie było na Zielonej Szkole, ale cieszymy się, że zobaczymy rodziców.